Saturday 2024-07-27 - 09:30:12
Zero-Point
-- asiaa tyhjästä
Pienoismoottorit -- Nykyinen projekti: Uusi 2T bensiini: Kuvat
Masanator | luotu: 2007-01-20 - 22:03:22 | muokattu: 2007-01-21 - 02:02:31
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_avattuna_1_150px.jpg)
Moottori avattuna.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_avattuna_2_150px.jpg)
Moottori avattuna.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_avattuna_3_150px.jpg)
Moottori avattuna.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_ilman_kantta_2_150px.jpg)
Moottori ilman
sylinterikantta.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_etuviistosta_1_150px.jpg)
Moottori etuviistosta.
Huomaa reilusti ylipitkät
pinnapultit, koska
lopullisesta kannesta
tulee paksumpi.
(Kuva 2006-03-19)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sivulta_3_150px.jpg)
Moottori nykyisellään
sivulta päin,
ilman kaasutinta.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sivulta_2_150px.jpg)
Moottori nykyisellään
sivulta päin,
ilman kaasutinta.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kampikammio_2_150px.jpg)
Moottorin kampikammio.
Kuvassa näkyy
poranterän lipsahdus
läppäventtiilin rungossa.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sivulta_4_150px.jpg)
Moottori sivulta päin,
kaasutin vieressä.
(Kuva 2005-12-22)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_virtauskanavat_2_150px.jpg)
Kaksi moottorin
ylösvirtauskanavista
sekä pakoaukko.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_ylhaalta_ilman_kantta_1_150px.jpg)
Kuva ylhäältä ilman
sylinterikantta. Kuvassa
näkyvät kolme ylös-
virtauskanavaa sekä
pakoaukko ja
pohjalla kampiakseli.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_edesta_1_150px.jpg)
Moottori edestä.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_edesta_avattuna_1_150px.jpg)
Moottori edestä
kampikammio avattuna.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_ilman_kantta_1_150px.jpg)
Moottorin ylhäältä
ilman sylinterikantta.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_ilman_kantta_3_lahelta_150px.jpg)
Moottorin ylhäältä
ilman sylinterikantta.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kaasutin_1_150px.jpg)
Ensimmäinen versio
kaasuttimesta, joka
ilmeisesti ei toimi.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kaasutin_2_150px.jpg)
Ensimmäinen versio
kaasuttimesta, joka
ilmeisesti ei toimi.
(Kuva 2005-12-22)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kampiakseli_1_150px.jpg)
Kampiakseli laakeripesässään.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kampiakseli_2_150px.jpg)
Kampiakseli hieman
ulospäin vedettynä
laakeroinnista.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kampiakseli_3_150px.jpg)
Kampiakseli edestä.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_kampikammio_1_150px.jpg)
Kampikammio avattuna,
kiertokanki näkyvissä.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_keskeneraisia_osia_1_150px.jpg)
Keskeneräisen moottorin
osia: sylinteriputken
aihio, moottorin runko
sekä kampiakseli
laakeripesineen.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_piirustus_ja_kampikammion_alku_1_150px.jpg)
Moottori alkuvaiheissaan:
kampikammion/rungon
aihio sekä piirustukset.
(Kuva 2003-08-02)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_piirustus_ja_kampikammion_alku_2_150px.jpg)
Moottori alkuvaiheissaan:
kampikammion/rungon
aihio sekä piirustukset.
(Kuva 2003-08-02)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sivulta_1_150px.jpg)
Moottori sivulta
väliaikaisen sylinterikannen
kanssa.
(Kuva 2007-01-05)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sivulta_ilman_kantta_1_150px.jpg)
Moottori sivulta
ilman kantta.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sylinteriputki_kesken_1_150px.jpg)
Keskeneräinen
sylinteriputki kiinni
aihiossaan.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_sylinteriputki_kesken_2_150px.jpg)
Keskeneräinen
sylinteriputki kiinni
aihiossaan.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_takaa_1_150px.jpg)
Kuva moottorin
takapuolelta. Näkyvissä
mm. imuaukko.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_virtauskanavat_1_150px.jpg)
Kaksi moottorin
ylösvirtauskanavista
sekä pakoaukko.
(Kuva 2005-07-25)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_ylaviistosta_1_150px.jpg)
Kuva yläviistosta,
väliaikaisella kannella,
ensimmäinen kaasutin-
versio vieressä.
(Kuva 2006-03-19)
![pienoismoottorit_6 pienoismoottorit_6](kuvat/thumbs/pm_6_ylaviistosta_ilman_kantta_1_150px.jpg)
Kuva yläviistosta
ilman kantta.
(Kuva 2005-07-25)